2011. Megvan a jogsi, szalad a szekér.

Igen megszereztem a jogsit, és végre egyedül vághattam neki a kanadai utaknak.De azért ez sem volt ilyen egyszerű, hogy csak úgy elengedtek a nagyvilágba.Az volt a menetrend, hogy először próbautakra küldtek, hogy beletanuljak a papírmunkába, meg belerázódjak a vezetésbe. Elsőre egy International I-9400-s kamiont kaptam, ami erősen hasonlított egy kiöregedett IFA-ra, ami úgy is ment.

a-21.jpg

Az első fuvar burgonya volt Ontario-ba, onnan meg fagyasztott húst hoztunk vissza Moncton-ba, ami New Brunswick megyében van. Ez igazából Kanada keleti partvidéke, ami több szigetből, és megyéből áll. Ide tartozik a szárazföld, New Brunswick, és Nova Scotia, és két nagy sziget, Prince Edward Island, és Newfoundland. Későbbiekben volt mindhez szerencsém.
Na a második fuvarnál már bedobtak a mély vízbe. Át kellett lépnem a határt, és az USA-ba kellett szállítani. Először ömlesztett burgonyát vittem Virginiába, majd dinnyét vettem fel, és azt pedig Ajaxba, Ontario megyében adtam le. Ezek után húst vettem fel, és azt pedig Nova Scotia-ba kellett vinni két címre, majd irány haza a szigetre (PEI) Ez egy 9 napos túra volt ami elsőre izgalmas, és felejthetetlen élmény volt. Kanada, USA, kamion. Mi kell még?

a-19.jpg

a-20.jpg

a-23.jpg

Na ja. Volt ilyen is. Természetesen nem nekem kellett kicserélni, hanem küldtek mobil gumist, aki megcsinálta.

a-22.jpg

A kamionsofőr legjobb barátja. 20db-s kiszerelésben.


A harmadik fuvar szintén az államokba vezetett, és ugyan az volt mint az előző. Tehát krump-lí Bridgeportba, majd miután leraktam, becsúszott egy 1 napos várakozás. A következő nap jött az üzenet a kommunikátorra, hogy irány Philadelphia, ahonnan banánt vettem fel, és Vágtázás vissza Kanadába, Ajaxba. Minden gond nélkül leszállítottam a banánt, és megint várakozó állásba tettek. Másnap irány Brampton, fagyasztott húsért, amit Monctonba kellett elvinnem. Szombat reggeli időpontom volt, de közben jött egy üzenet, hogy akasszam le a pótot a lerakón, és irány vissza
a telephely (PEI) Így már pénteken este hazaértem.

a-16.jpg